Blog o marketingu a predaji

9 rád ako vytvoriť zaujímavý obsah

Odborníci z on-line marketingu opakovane radia – tvorte zaujímavý obsah. Zvyčajne ponúknu ukážky úspešných spoločností, v ktorých sa na tvorbe obsahu podieľa tím špecialistov. Ako môžeme vytvoriť obsah v malých firmách? Aký obsah ponúknuť, aby zaujal internetových užívateľov? Hovorí sa: „ Dobrá rada nad zlato.“ My ich máme hneď 9 🙂 1. Vráťte sa do minulosti Všetci radi...

7 tipov ako si udržať zákazníkov

V dobe silnej konkurencie majitelia eshopov hľadajú spôsoby, ako získať nových zákazníkov, mať viac objednávok. Investujú do PPC reklamy, absolvujú školenia, kurzy, podliezajú ceny konkurencie. Zabúdajú však na kanál, ktorý zvyšuje počet objednávok bez platenej reklamy, bez znižovania cien. Využívajú ho najlepší predajcovia a najúspešnejšie firmy. Implementujú do marketingu stratégie, ktorými si budujú základňu stálych zákazníkov. Týmto jedinečným...

Zoznam 13 vecí, ktoré musíte robiť, keď tvoríte obsah

Ak chcete udržať krok s úspešnými, zamerajte pozornosť na Content marketing. Získať dostatok pútavého obsahu pre plnenie obchodných cieľov vyžaduje odhodlanie, trpezlivosť a čas. V dnešnom on-line svete písanie vyžaduje viac než skvelú a zaujímavú tému. Pozostáva z množstva detailov, ktorým musíte venovať patričnú pozornosť. Ak sa venujete obsahovému marketingu vo vlastnej réžii, zoberte si...

3 overené postupy, ktorými zlepšíte obsahovú stratégiu

On-line marketing ponúka veľa možností, ako vytvoriť a vylepšiť web pomocou obsahu. Tvorcovia obsahového marketingu ponúkajú pestrú škálu nápadov, nástrojov a zásad, ktorými dokážete z webu vyťažiť maximum. Vybrali sme 3 praxou overené postupy, ktoré vám pomôžu pri tvorení obsahu: Rozdeľte proces tvorby obsahu do krokov Tvorba obsahu začína plánovaním, prechádza do fázy tvorby a uverejnenia, ale tým...

Ak chcete úspešný eshop, naplňte očakávania zákazníkov

Ak chcete úspešný eshop, naplňte očakávania zákazníkov

Úspešný eshop prosperuje z plnenia potrieb a očakávaní svojho zákazníka. Mnoho súčasných eshopov v tomto smere však zlyháva. Nenapĺňajú základné potreby a očakávania svojich zákazníkov. Ale ak nenapĺňajú základné potreby svojich zákazníkov, ako môžu budovať lojalitu, prilákať nových zákazníkov ? A ako môže takýto e-shop prosperovať? Našťastie, zvyčajne stačí takéto chyby v zákazníckom servise odstrániť a...

Poskytovať alebo neposkytovať doručenie zdarma?

Ponúkať doručenie zdarma je osvedčenou taktikou na získanie pozornosti a zvýšenie konverzií. Na druhej strane doručenie zdarma môže výrazne znížiť zisky predajcu. Pre rozhodnutie poskytovať či neposkytovať doručenie zdarma potrebujete dôkladnú analýzu. Ak uvažujete nad možnosťou ponúkať dopravu zadarmo, potrebujete vedieť: koľko vás doručenie zásielky zákazníkovi stojí, ako riešia prepravu vaši konkurenti, akú máte maržu. Zodpovedaním týchto...

Prečo potrebujete firemný blog

Ako podnikateľ máte širokú škálu možností na zvýšenie návštevnosti, generovanie kontaktov a tiež ohromné príležitosti, ako získať zákazníkov. Naučte sa ich využívať vo svoj prospech. Začnite, napríklad firemným blogom. Firemný blog patrí k najpopulárnejším a veľmi efektívnym prvkom, ktoré sa podieľajú na úspechu podnikania na internete. Aké výhody, vám prinesie firemný blog? Zlepšuje SEO Väčšina ľudí dnes...

ako vybrat eshop system

7 otázok, ktoré si položte skôr, ako vyberiete eshop systém

Vyberáte vhodný eshop systém? Týchto 7 otázok si musíte položiť predtým, ako vyberiete vhodné riešenie pre váš e-shop. Odpovede vám pomôžu pri výbere. Ak chcete predávať online, musíte si vybrať systém, na ktorom postavíte eshop. V dnešnej dobe je na trhu k dispozícii mnoho dobrých riešení. Pri výbere riešenia pre eshop zohľadnite tie konkrétne typy produktov,...

24 myšlienok uznávaných predstaviteľov marketingu

Inšpirujte sa 24 citátmi uznávaných predstaviteľov marketingu. Títo marketingoví lídri riešia veľké marketingové témy v oblastiach: zákazníci, cieľ, budovanie značky, konkurencieschopnosť, cesta kupujúcich, inovácie a mnohé ďalšie. Chris Williams, zo spoločnosti Amdocs sa zameriava na to, ako dosiahnuť úspech pomocou marketingu: Veľkí obchodníci majú schopnosť načúvať. Marketing nie je o tom, kričať najhlasnejšie. Doručujte jednoduché, ale vplyvné...

5 krokov, ako obsahom urýchliť cestu k nákupu

Ak chcete urýchliť cestu kupujúcich k nákupu, musíte sa zamerať na správne myslenie, správne otázky, smelé postrehy a nápadité odpovede. Predkladáme vám 5 spôsobov, ktoré zmenia obsah na hotovosť. 1. Pozrite sa na obsah očami svojich zákazníkov Zákazníci majú konkrétne otázky, potreby a starosti. Aké sú kľúčové otázky vašich zákazníkov? Aké sú ich obavy, potreby? Čo riešia?...