24 myšlienok uznávaných predstaviteľov marketingu

Inšpirujte sa 24 citátmi uznávaných predstaviteľov marketingu. Títo marketingoví lídri riešia veľké marketingové témy v oblastiach: zákazníci, cieľ, budovanie značky, konkurencieschopnosť, cesta kupujúcich, inovácie a mnohé ďalšie.

Chris Williams, zo spoločnosti Amdocs sa zameriava na to, ako dosiahnuť úspech pomocou marketingu:

  • Veľkí obchodníci majú schopnosť načúvať. Marketing nie je o tom, kričať najhlasnejšie.
  • Doručujte jednoduché, ale vplyvné správy. Nezavaľujte trh rýchlosťou a množstvom. Rozprávajte príbehy.
  • Buďte partnerom vašim zákazníkom. Počúvajte ich názory a problémy.
  • Ak chcete porozumieť zákazníkom, počúvajte názory a rady svojich zamestnancov. Používajte workshopy a prieskumy spokojnosti zákazníkov.
  • Držte krok s novými technológiami z iných odvetví. Mnohé z nich vydláždia cestu zákazníkom aj do vášho odvetvia.
  • Práca s predajom sa podieľa na definícii toho, čo je príležitosť a čo je úspech.
  • Vždy majte prehľad o tom, čo robí konkurencia.
  • Majte odvahu byť kreatívny. Inovujte. Presadzujte nové trendy vašej spoločnosti.
  • Sebauspokojenie je samovražda, a preto nezaspite na vavrínoch. Vždy sa snažte posúvať vpred.

Richard Backline, v spoločnosti TeliaSonera International Carrier sa sústredí na zákazníkov a ciele spoločnosti:

  • Uistite sa, že zákazníci i zamestnanci pochopili váš zámer.
  • Zamerajte sa na budúcnosť a na to, čo používatelia potrebujú.
  • Dajte zákazníkovi pocítiť výhody produktu.
  • Diferencujte si zákazníkov, aby ste pochopili ich nákupné správanie.
  • Starajte sa o zákazníkov počas celej cesty nákupného procesu.
  • Pozornosť zákazníkov získajte relevantným obsahom.
  • Nepodliehajte mesiacom plánovania, ale nové myšlienky prezentujte rýchlo.

Suzi Williams z BT učí, ako vybudovať obchodnú značku. Jej tím hodnotu značky BT zdvojnásobil.

  • Kým stratégie a informácie sú potrebné, inštinkt, vzhľad a duch doby sú tiež dôležité.
  • Najmite si ľudí alebo agentúry, ktoré vás posunú vpred a inšpirujú vás.
  • Pochopte, že značka je oveľa viac než len logo – je to spôsob, ako sa dotknúť ľudí.
  • Majte jasno v tom, čo vaša značka znamená.
  • Budujte značku prostredníctvom aktivít a činov, ktoré konáte, nielen slovami, ktoré hovoríte.
  • Vytvárajte nezabudnuteľné momenty pre vašu značky.
  • Robte všetko pre spokojnosť zákazníka.
  • Zmerajte hodnotu vašej značky a aktívne ju budujte zhora nadol a zdola nahor.

Tieto inšpirujúce myšlienky z marketingu vyslovili vzdelaní ľudia pre všetkých, ktorí chcú byť vzdelaní. Teší nás, že patríte k nim.

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *