Blog o marketingu a predaji

5 krokov, ako vytvoriť efektívny obsah

Ak ste sa už vydali cestou obsahového marketingu, viete, koľko námahy stojí vytvoriť efektívny obsah. Vaša pozornosť sa uberá mnohými smermi a  prekvapivo rýchlo zabudnete na definície špecifických požiadaviek obsahu. Zahltiť stránku rôznorodým textom bez jasného zamerania, nemá nič spoločné s efektívnym obsahom. Príliš veľa firiem sa sústredí na písanie článkov alebo blogu bez špecifického zamerania....

3 trendy online marketingu, ktoré budú dominovať roku 2016?

Aké trendy prinesie rušný a dynamický svet digitálneho marketingu v roku 2016? Začiatok nového roku je tu, a preto sme sa pozreli na trendy, ktoré ovplyvnia on – line marketingové stratégie v roku 2016. On-line marketing je zložitý proces, no na 2. strane vzbudzuje záujem u každého, kto sa zaujíma o moderné on –line trendy a chce ísť...

Tvorte obsah, ktorým zákazníkov upútate

Zaujať pozornosť internetových užívateľov v záplave ponúk na internete je náročné. Napriek tomu existuje jednoduchý spôsob, ako upútať pozornosť návštevníkov práve na vašu webovú stránku. Aký obsah zákazníci hľadajú? Akým obsahom pritiahnete zákazníkov? Zákazníci prahnú po obsahu, ktorý je pre nich relevantný, dôveryhodný a zrozumiteľný. Kvalitný, hodnotný a dôveryhodný obsah pomáha pri budovaní lojality zákazníkov. Zabezpečte si kvalitný...

3 dôvody pre vytvorenie obsahu z otázok zákazníkov

Obsahový marketing sa stáva dôležitou súčasťou on-line biznisu. Z trendu sa stáva nevyhnutnosť. Napriek tomu sa podpore content marketingu venuje stále málo podnikateľov. Dnes vám uvedieme 3 dôvody, prečo by ste mali využiť otázky zákazníkov pri tvorbe obsahu. Obsahový marketing tvorí súčasť nákupného procesu Obsahový marketing tvorí už neoddeliteľnú súčasť nákupného procesu. Pomáha prilákať nových zákazníkov. Podieľa...

Čo by ste mali vedieť o content marketingu

Máte stále zmätok, čo je a čo nie je content marketing? Stále tápate, ako ho aplikovať v praxi? Ak chcete pochopiť význam obsahového marketingu pre vaše podnikanie, čítajte ďalej. V priebehu rokov definícia content marketingu (po slovensky obsahového marketingu) prešla vývojom. Dnes ho môžeme opísať ako marketingový prístup zameraný na tvorbu a distribúciu cenného, zaujímavého, relevantného a konzistentné...

Prečo potrebujete obsahový marketing?

Viete, aký je rozdiel medzi normálnou webovou stránkou a webovou stránkou s vypracovaným obsahovým marketingom? Klasické webové stránky sú nudné, pre zákazníka nezaujímavé. Pokiaľ chcete internetových užívateľov upútať, zvýšiť počet zákazníkov i objednávok, potrebujete obsahový marketing. Content marketing  alebo obsahový marketing radíme k marketingovým technikám. Účelom obsahového marketingu je vytváranie a distribúcia cenného, relevantného a konzistentného, teda jednoliateho obsahu....

7 rýchlych zmien, ako zvýšiť konverzie e-shopu

Ako mám zvýšiť počet objednávok? a Ako docieliť vyššiu mieru konverzie? To sú často otázky predajcov z menších on-line obchodov. Na tieto otázky existuje potenciálne desiatky odpovedí. Nie je tu však žiadny komplexný návod, ktorý vyhovuje každému e-shopu. Ako zvýšiť počet objednávok pri rovnakej návštevnosti a teda docieliť vyššiu mieru konverzie? Roky skúseností a výskumy...

4 jednoduché kroky, ako vytvoriť originálny obsah pre váš e-shop

Obsahový (content) marketing sa stal dôležitou a nevyhnutnou súčasťou on-line obchodu. Pomáha vytvárať vzťahy so zákazníkmi, prilákať nových zákazníkov a zostať v povedomí existujúcich zákazníkov. Spoznajte jednoduchý a veľmi účinný spôsob, ktorý vám pomôže vytvoriť kvalitný a originálny obsah pre váš e-shop. Pre podporu on-line predaja, musia dnes majitelia e-shopov urobiť viac, ako len vytvoriť e-shop a čakať na...

9 spôsobov, ako zvýšiť dôveryhodnosť web stránky

Strach a obavy z nákupu sú 1 z hlavných dôvodov, prečo potenciálny zákazník od nákupu „cúvne“. Ak chcete obavy potenciálneho zákazníka eliminovať, musíte urobiť všetko, čo je vo vašich silách, aby ste posilnili dôveryhodnosť web stránky a vyvolali u zákazníka pocit istoty. Návštevník webovej stránky sa v priebehu niekoľkých sekúnd rozhodne, či na vašej stránke zostane, alebo ju zatvorí. Niekoľko sekúnd...

Ako vytvoriť marketingový plán

Obdobie na prelome rokov vytvára priestor na zhodnotenie vášho podnikania za posledný rok a na tvorbu nového marketingového plánu. Ak rozmýšľate, ako ďalej podporiť a rozvíjať vaše podnikanie, ale neviete, ako napísať marketingový plán, inšpirujte sa nasledujúcimi riadkami. Marketingový plán je koncept, ktorý načrtáva vašu marketingovú stratégiu pre nadchádzajúci rok. Cieľom marketingového plánu je popísať, ako budete...