Blog o marketingu a predaji

Profitujte z poznania konkurencie

Účinnou stratégiou, ktorú môžete použiť na podporu podnikania, je poznať konkurenciu. Vedieť, kto sú vaši konkurenti, čo ponúkajú, vám umožní nastaviť podnikanie na konkurencie schopné. Tento príspevok vysvetľuje, ako analyzovať vašich konkurentov, kde a ako získať informácie. Ako získané informácie spracovať a zakomponovať do marketingového plánu. Poznanie konkurencie vám odhalí jej silné a slabé miesta a poskytne...

7 praktických rád, ako sa presadiť v konkurenčnom prostredí

Ako sa presadiť v konkurenčnom prostredí? Aplikujete týchto 7 rád, a môžete získať lojálnych zákazníkov a začať zarábať. Ak sa podnikaniu venujete niekoľko rokov, určite ste postrehli zmeny v správaní zákazníkov. Uspieť v konkurenčnom prostredí nie je ľahké. Prinášame 7 praktických rád, ktoré vám pomôžu zviditeľniť sa v konkurenčnom prostredí a získať lojálnych zákazníkov. Vývoj na trhu sa rýchlo mení. Technológia ide dopredu...

11 tipov, ako zlepšiť webovú stránku

Byť dnes na internete už nestačí. Ak chcete byť úspešní a vyniknúť, musíte návštevníkom internetu ponúknuť viac ako len elektronickú vizitku alebo predávajúci sklad tovaru. Prísť s novým nápadom pri plnení si množstva každodenných povinností, môže byť veľmi náročné. Keď si myslíte, že ste už vyčerpali všetky dostupné prostriedky a vašu prezentáciu na internete už nemáte čím obohatiť,...

3 trendy pre efektívny a moderný marketingový plán

Marketingový plán by mal mať popredné miesto na zozname povinností každého podnikateľa. Pomôže vašej spoločnosti pochopiť, ako zladiť detaily a postupy, ktoré vám pomôžu vytvárať vzťahy so zákazníkmi. V súčasnosti však spoločnosti potrebujú do marketingovej stratégie zakomponovať viac kanálov, ako tomu bolo v minulosti. Sociálne siete a marketing Medzi najpopulárnejšie kanály na podporu podnikania patria sociálne médiá. Sociálne...

Ak chcete predávať, musíte poznať nákupné správanie

Internet ponúka veľa informácií a zákazníkom veľký výber možností, než tomu bolo pred niekoľkými rokmi. Napriek tomu, stále existuje veľa príležitostí, ktoré viete využiť pre svoje podnikanie. Väčšinu nevyužitých príležitostí na prvý pohľad nevnímate a nevenujete im pozornosť. Ak poznáte svoj trh, na ktorom podnikáte a poznáte svojich zákazníkov, príležitosti na podporu svojho podnikania objavíte skôr. Stačí použiť...

7 jednoduchých tipov, ako neprísť o zákazníka v e-shope

7 jednoduchých tipov, ako neprísť o zákazníka v e-shope Ako zapôsobiť na zákazníka e-shopu? Otázka, ktorú si položí každý, kto ponúka služby, predáva tovar a potrebuje zákazníkov. Odpoveď sa hľadá niekomu ľahšie, iní naopak, majú problém nájsť aspoň 1 riešenie. Doba je ťažká, konkurencia silná a zákazník náročný. Názor a sympatie si vytvoríme často na 1....

Jednoduchý trik, ako upútať zákazníka

V nasledujúcich riadkoch vám prezradíme jednoduchý trik, ako upútať zákazníka na prvý pohľad. Po ich prečítaní sami odhalíte nevyužitý priestor vášho eshopu na získanie pozornosti zákazníka. „ My by sme potrebovali viac zákazníkov. Obchod máme na hlavnej ulici, kde sa premelie veľa ľudí, ale do predajne ich vojde za celý deň sotva 5. Urobte nám reklamný...

Rýchly trik Ako nájsť správny zákon a jeho znenie

Ako nájsť zákon a jeho znenie? Kde hľadať informácie o zákonoch a novelách? Informácie o novom zákone alebo jeho novele nevieme veľakrát nájsť. Nie a nie nájsť zákon, ktorý hľadáme. Keď nepoznáme číslo zákona, hľadanie je časovo náročné. Konečne zákon nájdeme, ale stále nevieme, či je ešte zákon platný, či sa menil alebo ho už nahradil nový. Určite to poznáte...

Viete, čo všetko musí obsahovať blok z pokladne?

Viete, čo všetko musí byť na bloku z pokladne? S blokmi z registračnej pokladne sa stretávame denne či už ako zákazníci alebo ako majitelia prevádzky, obchodu, salónu, reštaurácie…. Všetci si dokonca pamätáme ošiaľ, ktorý vyvolala Národná bločková lotéria. Vydávanie bločkov pri nákupe tovaru či služieb kontroluje hneď niekoľko štátnych inštitúcií, finančná správa zastúpená daňovými úradmi, Slovenská obchodná...

Majitelia internetových obchodov, poznáte svoje povinnosti?

Majitelia internetových obchodov, „ eshopári“, poznáte svoje povinnosti? Mnoho slovenských obchodníkov, majiteľov a prevádzkovateľov eshopov stále nevie o svojich povinnostiach. Šok zažijete po pozdrave od Slovenskej obchodnej inšpekcie. Pozdrav je plný paragrafov, ktoré ste porušili nevedomky. SOI neostáva iba pri pozdrave. V obálke vám pribalí aj pekne tučnú pokutu, napríklad za znenie obchodných podmienok alebo riešenie...